Середа, 24.04.2024, 07:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Великознам'янська ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Меню сайту

Діяльність ЗДНВР

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437

http://choippo.edu.ua/rar/metodrekom2016.pdf

 

Перспективний план атестації педагогічних працівників школи

 

Рік/

2016 р.

2017 р.

2018 р.

2019р.

2020р.

1

Мамросенко Г.М.

Баранов В.М.

Бугай Н.А.

Ващенко Н.П.

Іщенко В.І.

2

Баклажова М.М.

Суязова О.Д.

Славко Т.А.

Галкіна Ж.М.

Кайдашев О.О.

3

 

Юркова С.А.

Липа Т.Л.

Сашин Є.М.

Райова О.І.

4

 

Дудка Т.І.

Смоленкова Т.М.

Бондарчук Р.О.

Добишева О.М.

5

 

Войтіх І.В.

Кочерга О.А.

Концур Т.В.

Сєрікова О.Л.

6

 

Куртяну Г.П.

 

 

Хоменко С.В.

7

 

Маришева Л.І.

 

 

Приладишева О.О.

8

 

Бєлоконєва Н.О.

 

 

Баранова Т.К.

9

 

Лук’янова Ю.О.

 

 

 

10

 

Черба О.В.

 

 

 

11

 

Бондарчук Т.М.

 

 

 

12

 

Корольова О.В.

 

 

 

13

 

Морозова О.А.

 

 

 

14

 

Список педагогічних працівників Великознам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, які підлягають атестації у 2015/2016 н.р.

ПІП

Освіта, ВУЗ, рік зак., сп. за дипломом

Дата

народження

Предмети, які викладає, к-ть годин за кожн. предметом

Стаж роботи за фахом/ пред.

за дипломом

Результати поп.ат., категорія, дата

Чергова /позачергова атестація

Курсова перепідготовка,

дата

На яку категорію претендує

Присв./підтверджен.

1.Мамросенко

Галина

Миколаївна

Сер.сп., Джамбульське

пед.уч., 1978,

працівник д/з

05.03.1958

Музика- 14,5 г.

Праця- 2 г.

26/7

Спеціаліст,

23.03.2015(перенесено на 2016 рік)

Чергова

21.03.2008 р.

Спеціаліст/підтер.

2.Баклажова

Марія

Миколаївна

Вища, БДПУ,

2013,

Початкова освіта. Інформатика в поч.школі

12.08.1979

Інформатика-

21 г.

6/4

Не атестувалась

Чергова

Не проходила

ІІ/присв.

Інтерактивні методи на сучасному уроці

1. Робота в малих групах. Завдання, яке роздає вчитель, виконується за 10-15 хвилин. Ролі в групах: спікер (керівник) зачитує завдання групи, організовує порядок виконання, підводить підсумки роботи, визначає доповідача; секретар веде записи, може допомогти доповідачеві; посередник слідкує за часом, заохочує групу до роботи; доповідач чітко висловлює думку групи.

2. Мозковий штурм. Заохочувати всіх до висловлювання, не коментувати. Спонукати учнів до розширення висунутої ідеї. Наприкінці обговорити і оцінити ідеї.

3. Розв'язання проблеми.

1) Аналіз проблеми: Що трапилося? Чому? Хто задіяний? Хто може бути зацікавлений в розв'язанні? Якої інформації бракує і де її можна отримати?

2) Пошук розв'язання проблеми: Якими є способи її розв'язання? Які переваги і недоліки? Які шанси і загрози вони несуть?

3) Вибір розв'язання — з певної точки зору, наприклад, справедливості. Які труднощі можуть з'явитися у ході його реалізації? Як повинні виглядати наступні кроки під час запровадження його в життя? Хто, чи що може ускладнити або унеможливлювати його? На кого можна розраховувати як на союзника?

4. Симуляції. Створені вчителем ситуації, які учні копіюють спрощеному вигляді. Де «мініатюрна» версія реальності, ілюстрування певних явищ і поведінки (симуляція виборів, референдумів, соц. опитувань).

5. Займи власну позицію. Дискусія на суперечливу тему. Є дві протилежні думки, які не мають правильної відповіді. Порядок:

1) Плакати в протилежних кінцях кімнати «згідний, згідна», «не згідний, не згідна». На дошці — мета обговорення.

2) Попросити учасників стати біля обраного плаката.

3) Довільно обрані учасники обґрунтовують свою позицію.

4) Після викладу точок зору, можливо, хтось захоче перейти до іншого плаката, обґрунтовуючи причину переходу.

5) Учасники мають назвати переконливу причину протилежної сторони.

6. Метод ПРЕС. Коли виникають суперечливі питання. Думка у сталій та виразній формі. Порядок: Позиція: «Я вважаю, що...». Обґрунтування: ...тому, що (причини появи думки). Приклад. Висновки.

7. Мікрофон. Можливість кожному щось швидко сказати по черзі.

8. Розігрування ситуації за ролями. Імітація реальності, можливість діяти «як насправді».

9. Аналіз ситуації. Слід звертати увагу на основні моменти.

а) Факти: Що відбулося? Хто є учасником справи? Що ми про них знаємо? Які факти Є важливими? Які є другорядними?

б) Проблеми: Якими законами, нормами права регулюється ситуація? В чому полягає конфлікт? Яке питання треба вирішити, розв'язуючи ситуацію?

в) Аргументи: Які аргументи можуть бути наведені (на захист кожної зі сторін справи)?

г) Рішення: Яким буде вирішення ситуації? Чому саме таким? Якими можуть бути наслідки такого рішення?

10. Ділові листи і звернення. Сформулювати заяву, скаргу, пропозицію, апеляцію, лист в редакцію.

11. Дискусія. Говорити по черзі, не перебивати, критикувати ідеї, а не особу, поважати всі точки зору.

12. Коло ідей. Малі групи представляють лише один аспект великої проблеми. Можна подавати ідеї по черзі.

13. Акваріум. 4 групи. Всі читають текст посібника. Одна група сідає в центр. Група отримує лист із ситуацією і завдання. Обговорюється в групі. До спільного рішення дійти за 3-4 хвилини. (Чи погоджуються інші з думкою групи? Який аргумент найбільш переконливий?) Наприкінці вчитель обговорює роботу кожної групи.

14. Медіація. Вирішення конфлікту. Медіатор допомагає двом учням врегулювати конфлікт. Порядок проведення: словник термінів. Вибір конфлікту: історичний випадок, сучасна ситуація або власний конфлікт. Кожна особа розповідає про те, що відбулося. Медіатор задає запитання і просить сторони задати питання один одному. Сторони обмірковують можливі варіанти вирішення проблеми. Досягнення згоди. Згода оформляється письмово. Обговорюється план дій на випадок, якщо досягнута ними угода не спрацює.

15. Переговори. Визначити проблему, продумати варіанти вирішення, вибрати один варіант і застосувати. Після переговорів вирішити, що сказати іншим людям.

16. Проекти. Презентація, міні-лекції, навчальні бесіди.

17. Ток-шоу. Виголосити коротку промову на задану тему, дотримуючись вимог структури та змісту промови: інструктаж, проведення ток-шоу, рефлексія, підведення підсумків за стратегією «Знаю, хочу, вивчаю».

18. Редакційний кошик. На запропоновані завдання дати усну або письмову відповідь, яку дістати з кошика.

Як приклади прийомів оцінювання можна назвати такі:

Тест. Завдання тесту може бути в тому, що учні повинні вибрати правильну відповідь із декількох запропонованих варіантів або знайти «пару» тощо.

Експрес-опитування. Це можуть бути стислі усні або письмові відповіді (наприклад, за картками на знання основних понять), завдання типу «продовжити речення», заповнити таблицю, намалювати діаграму, скласти схему і т.д.

Розширене опитування. Вчитель пропонує учням дати усно або письмово повну відповідь на поставлене запитання, з поясненнями окремих положень, наведенням аргументів, прикладів. Під час усної відповіді педагог (та інші учні) можуть задавати додаткові питання; варіантами цього методу є усний «екзамен» з білетом, письмова контрольна робота, домашнє есе.

Контрольна вправа або творче завдання. Контрольною може бути оголошена будь-яка вправа. Наприклад, це може бути виступ у суді, підготовка аргументів, виконання завдання в групі, упорядкування документів, написання доповіді, есе-твору. реферату тощо.

Спостереження. Спостереження, є одним із головних методів оцінювання при інтерактивних методах, викладання; педагог вибирає для себе показники, які він відслідковуватиме протягом заняття, а також учнів, яких треба оцінити. Особливу роль у використанні цього методу грають підготовлені форми для спостереження й оцінювання. Приклади цих форм можна знайти нижче. Часто під час використання контрольної вправи вчитель має також застосувати спостереження, щоб оцінити роботу учнів.

Самооцінка. Оцінка самими учнями своєї роботи (своєї особисто або своїх колег), а також заняття в цілому є цінним методом оцінювання. Застосувавши цей метод, педагог може багато чого дізнатися про себе й учнів, а також про якість навчального процесу.

Для самооцінки учнями своєї роботи може застосовуватись метод питань-відповідей; можна попросити учнів поставити однокласникам оцінки і мотивувати їх (наприклад, у випадку перевірки упорядкування документів одне одного учні можуть поставити оцінку в залежності від повноти використання практичних порад). Для проведення загальної дискусії з оцінювання заняття педагог може запропонувати методику «Дельта-плюс», яка полягає в тому, що спочатку пропонуються питання про позитивні сторони, потім обговорюються ті моменти, які можна було б замінити. «Дельта» також допомагає не прямо критикувати хиби своїх товаришів або педагога. Іноді можна попросити учнів заповнити спеціальні форми (або таблиці) для спостереження і оцінювання. Самооцінка підходить і тоді, коли потрібно оцінити роботу всієї групи в цілому. Однією з позитивних сторін застосування цього методу є те, що всі учні можуть отримати оцінку, а також те, що діти починають розуміти труднощі оцінювання і вчаться дивитися іншими очима на свою роботу.

Ігрові методи оцінювання. Оцінювання часто можна перетворити в гру, важливо тільки заздалегідь встановити шкалу. Оцінка за кожним показником може виставлятися за дванадцятибальною системою або можна використовувати такі критерії: «завжди», «звичайно», «іноді», «ніколи».

Вимоги щодо успішного уроку

1. Мета уроку не тільки сформульована і донесеної до учнів, але й орієнтована на розвиток і вихованим учня безпосередньо на уроці. Відтак, урок орієнтований на розвиток і виховання особистості з притаманними  їй властивостями — мисленням, мовленням, цілеспрямованістю, самостійністю

2. Навчання не має за мету надання учневі певного обсягу інформації, а, передусім, розвиток і виховання учня як особистості в процесі переробки, усвідомлення застосування інформації. Тобто інформація є не кінцевим, а стартовим аспектом уроку

3. Розвиток мислення в процесі переробки, усвідомлення і застосування інформації, спрямований на формування спроможності учнів виконувати операції:

1) порівняння;

2) класифікації;

3) узагальнення;

4) систематизації;

5) аналізування;

6) синтезування;

7) інтерпретування (тлумачення, пояснення значення невідомих слів, понять, термінів);

8) трансформування (перенесення досвіду з однієї галузі життя, навчання до іншої);

9) індукції / дедукції

4. Головними стають не самі по собі «знання» (як набір тих чи інших фактів), а вироблення і вдосконалення прийомів (алгоритмів) самостійної навчальної діяльності учнів таких, як:

1) робота з текстом (підручником та іншими джерелами інформації);

2) написання письмових робіт (творів, критичних статей, рефератів, конспектів тощо);

3) робота з довідковою літературою (особливо задля формування понять, інтерпретації незнайомих термінів);

4) виконання власних досліджень, експериментів, пошукової роботи;

5) робота з самоконтролю та самокоригування (самоперевірка, робота над помилками);

6) оцінювальна діяльність (розробка адекватних критеріїв оцінки процесу або результату діяльності, самооцінювання, самоаналіз);

7) робота з цілепокладання та планування власної діяльності;

8) виховання самовідповідальності за власні дії та їх результати

5. Мотивація учнів на учіння відбувається не через примус і загрози покарання, а через створення навчальної проблеми («пізнавального конфлікту»). Урок, що не містить подібної «проблеми» (чи то «конфлікту»), не є ефективним з позицій навчання, оскільки освіта не може набуватися штучно, в неприродний спосіб.

Великознам’янська ЗОШ І-ІІІ ступенів №  1

НА  ДОПОМОГУ  УЧИТЕЛЮ

АДРЕСИ  ОСВІТНІХ  САЙТІВ

Підготувала заступник директора з НВР Приладишева О.О.

Листопад 2015 року

Навчальні  посібники

http://simonischool.at.ua/news/3   навчальні  посібники  скачати !!!

http://my-hit.ru/             Скачувати фільми

Освітні  сайти   

http://kirovo-school.at.ua/           Все для навчання

http://ippo.org.ua/index.php?option=com_rd_sitemap&Itemid=60

Київський ОІПОПП (Багато різних матеріалів)

http://vin-osvita.gov.ua/document/view/1    управління освіти Вінницької ОДА

http://fij.com.ua/za-klasami/serednya-shkola/1775-Kalendarno_tematichne_planuvannya_z_trudovogo_navchannya_dlya_klas_v_yak_ne_pod_lyayut_sya_2010_2011_n_r.html    Освіта  України

http://coolschool1.at.ua/index/0-14  славутська школа

http://direktor.at.ua/dir/5              Каталог освітніх сайтів

Методичний портал *(укр.)

Учительский портал (рос)

Слово вчителя

Допомога у написанні творів, рефератів

http://bibliofond.ru/detail.aspx?id=492499

http://www.ukrlit.vn.ua/article1/1902.html   українська та світова література (твори…)

http://pda.coolreferat.com/  Реферати бесплатно

http://reff.net.ua/sitemap/page/48/   твори…

http://www.ukrlib.com.ua/sochin/    твори укр.. світ літератур, реферати

Методична  допомога учителю

http://www.osvita.poltava.org/2009-03-27-22-16-52/  краєзнавчий матеріал на уроках

http://intelmath.narod.ru/NZO2010.html    сайт математики + ЗНО

http://matematika.moy.su/    Сайт вчителя математики !!!

http://www.nachalka.com.ua/          Початкове навчання

http://e-kniga.in.ua/category/istoriya-prezentacii/  

hhttp://notatka.at.ua/load/prezentaciji_do_urokiv_istoriji/2

http://notatka.at.ua/       Записник сучасного вчителя

http://wecreative.ucoz.ru/         творчий учитель

http://planets.ucoz.ua/                     Планета учителей

http://holodnyak-anna.at.ua/             Творча скарбничка вчителя історії

http://osadcha-history.at.ua/       Веб-історія

Охорона праці

http://osvitacv.com/index.php/2011-01-11-15-03-48/health/2011-03-07-13-56-04   Посадові інструкції та інше з ОП !!!

http://file-zone.org.ua/2010/09/23/uroki-titonki-sovi-uroki-oberezhnosti.html  Уроки тітоньки Сови. Уроки обережності

Документи

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi  Закони України

http://school24.kiev.ua/адміністрація/нормативно-правова-документація/

https://sites.google.com/site/vitvikvas/normativni-dokumenti

http://www.loippo.lg.ua/shablonu_doc.htm          шаблони документів

https://sites.google.com/site/vitvikvas/normativni-dokumenti   документи методкабінету!!!

На  допомогу адміністрації

http://zastupnik.at.ua/publ/zakonodavstvo/nakaz_po_shkoli/              -  заступнику директора

На допомогу класному керівнику

http://zastupnik.at.ua/publ/vikhovni_godini_ta_pozaklasi_zakhodi/  -               виховні години 

http://13school.moy.su/index/metodichne_ob_39_ednannja_klachnikh_kerivnikiv/0-14  скарбниця класного керівника

Музика

http://talschool-arhiv.ucoz.ua/load/           мінусовки та пісні

http://shulha.at.ua/load/muzika/           пісні + мінусовки !!!

Фото

http://photo.i.ua/user/1849879/246414/6757274/  Фото  картин М.Примаченко

http://photo.i.ua/   різні  фото !!!

Облік

контингенту учнів

__Великознам`янська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1___________________

(назва ЗНЗ)

щодо одержання ними обов’язкової повної загальної середньої освіти за

І семестр 2015/2016 навчального року

  1. Дані офіційної статистики на 05.09.2015 р.               – 380
  2. Кількість учнів на кінець І семестру 2015/2016 н.р.    – 373     
  • Прибули: Всього:                                              – 3       
  • Вибули: Всього:                                               – 10     
  1. Кількість учнів, що складають невідповідність         – 7            
  2. Із числа учнів, що вибули:
  • Вибули за межі області                                     – 6       
  • Вибули за межі району                                      – 0
  • Перейшли в іншу школу в межах району            – 2

(в межах державної власності)                                

  • Перейшли в іншу школу в межах району            – 0 

(в межах недержавної власності)                             

  • Перейшли на навчання «екстерно»                   – 2
  • Зараховані на навчання «екстерно»                      – 2
  • Перейшли до ПТУ (із числа учнів 9 кл.)           – 0      
    1. Із середньою освітою                         – 0    
    2. Без середньої освіти                        – 0      
  • Працевлаштовані                                               – 0
  • Не відвідують навчальний заклад                    – 0      

Директор школи:                                           _____В.М.Баранов___________

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz